HTML

Work in progress

Barátommal tervezzük egy figurafaragó/tereptárgy/jármű készítő csoportosulás beindítását. Ez a BLOG ezt hivatott publikálni. Amíg ténylegesen nem indul be a dolog, a kész festett figuráim, és faragó/szkreccsbuilt holmijaim kerülnek bemutatásra.

Friss topikok

Linkblog

Újult erővel a bloggal szemben

2009.10.24. 12:16 GoblinPirate

Július óta nem jártam erre, ami kicsit elborzaszt, így hát újult erővel csapok bele a lecsóba, és ezen bejegyzésben  visszamenőleg felteszem az elkészült munkákat.

Időközben bejött a képbe 2 bérfestés, azokkal dolgozgatok mostanában, meg klubbos barátomnak, Ogennek segítgetek be a vámpír seregébe,és persze próbálom a saját dolgaimat is festeni.
Néha kicsit flusztráló az a figurahegy amit mindenhova cipelgetek magammal, hogy tudjam őket festeni, de szép lassan apadnak elfele.
Bérfestésben következőképpen állok:
 

Lacinak: elkészült tizenpár(fajonként) Blood Bowl Empire és Wood Elf figurája, ezenfelül rám bízta a Memoir figuráinak a festését is, ahol elkészültem eddig 30db gyalogossal, és 22 tankkal.
Képeket itt csatolok.

 

A Kép elég szarul sikerült, de talán a lényeg látszik, gw-s színkombót kért Laci.

Tankoknál történelmi hűségre törekedtem, a csillagokkal kergettem magam őrületbe, azonfelül egész jók lettek:D.

 

Gyalogságról majd később rakok fel képet..


Peti: Petinek nem rége kezdtem el festeni, kezdetnek adott 12db házi öntésű fém Napoleoni huszárszerűséget, azt mondta ha kifestem időben úgy hogy tetszeni fog neki akkor hosszútávú lesz a festegetés neki.
Elég sokat szívtam velük, hiába kezeltem elő őket szappanos vízzel, úgy koptak ahogy annak rendje van, lakkozáskor is még, így kicsit több lakk lett emiatt rajtuk, plussz még ki kell tapasztalni az új lakkom. Annyira nem vagyok megelégedve velük, de összességében Peti elégedett volt velük( bár netes képek alapján kellett dolgoznom,és utólag kiderült hogy a színséma nem olyan lett mint amilyet szeretett volna).Tetézve a dolgokat, szobatársam túl közeli képeket csinált, így még jobban előtűnnek a hibák, élőben ennyire nem félelmetesek...


Viszont most kaptam 42db napoleoni gyalogosot tőle, és ezeket most frankóra meg fogom csinálni.

 

 

 

 

 

Ogennek eddig elkészültem 5 Dire Wolf-al és 5 zombival, és további 10 zombi vár a sorára.
Egyelőre ennyi az újdonság,majd igyekszem jobban karbantartani az oldalt.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goblintippi.blog.hu/api/trackback/id/tr261471518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása