HTML

Work in progress

Barátommal tervezzük egy figurafaragó/tereptárgy/jármű készítő csoportosulás beindítását. Ez a BLOG ezt hivatott publikálni. Amíg ténylegesen nem indul be a dolog, a kész festett figuráim, és faragó/szkreccsbuilt holmijaim kerülnek bemutatásra.

Friss topikok

Linkblog

Dark Elf Update 1.2

2009.11.27. 21:24 GoblinPirate

Üdv!
Újra itt, sikerült elkészülnöm az Assassinommal, nagyon tetszik a végeredmény. elég sokat vaciláltam hogy pár részlet legyen-e rajt vagy sem( palást belülről díszítve, kard tokja díszítve stb), de úgy gondoltam olyanra csinálom meg amilyennek én mindig is elképzeltem a bérgyilkosokat Raymond E. Fiest könyvei alapján, teljes mértékben minimális feltűnést keltőre. A képen sötétebb a palást és kevésbé látszanak az átmenteket, ilyen szempontból élőben jobb, sajnos ratyi fényviszonyok mellett tudtam csak lefényképezni.(majd 1x megtanulom a természetes fénnyel való megvilágítást is).


 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://goblintippi.blog.hu/api/trackback/id/tr881557378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2009.11.27. 22:54:49

Nincs vele semmi gond, nekem bejön az Assa.

Várom az orkikat! :-D
süti beállítások módosítása